Vastgoedbeheer Nieuw-Vennep
Viëtor Beheer, de vastgoed beheerder
✓
Ruim 15 jaar ervaring in vastgoed beheer
✓ De woning goed beheerd
✓ Professionele aanpak
✓ Transparante werkwijze
✓ Kennis bij u in regio
Wilt u meer informatie over onze vastgoedbeheer Nieuw-Vennep diensten?
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van het uitbesteden van uw vastgoedbeheer Nieuw-Vennep? Neem vrijblijvend contact op.
Vastgoedbeheer Nieuw-Vennep
via Viëtor Beheer
Verhuur
Wij hebben ruim 15 jaar ervaring als verhuurmakelaar in het verhuren van huurwoningen in de regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer, Haarlem, Zandvoort en Nieuw-Vennep. Wij ontzorgen u als huurder of verhuurder bij het gehele bemiddelingsproces. Kiest u voor ons, dan kunt u tijdens het gehele verhuurproces een professionele aanpak verwachten.
Vastgoedbeheer
Wij hebben ook ruime ervaring met vastgoedbeheer & verhuur, en de juridische, financiële & technische zaken die daarbij komen kijken. Wij werken met vastgoed specialisten gecombineerd met juristen zodat wij u totaal oplossingen kunnen bieden. Wij staan u met raad en daad bij.
Wij ontzorgen u als verhuurder bij het bemiddelingsproces en desgewenst ook voor het financiële, juridische en technische beheer van uw vastgoed object.
Wilt u meer informatie over onze werkwijze dan bent u, onder het genot van een kop koffie of thee, van harte welkom bij ons op kantoor.
Uw vastgoedbeheer Nieuw-Vennep via Viëtor Beheer?
Viëtor Beheer is de geschikte verhuurpartner
Viëtor Beheer heeft ruime ervaring met verhuren & vastgoedbeheer in uw regio.
Vastgoedbeheer Nieuw-Vennep
Waarom is vastgoedbeheer Nieuw-Vennep voor u ook interessant?
Stel u heeft een eigen woning en wilt gaan samenwonen, of gaat voor uw werk tijdelijk naar het buitenland. Het zelf regelen van het beheren van uw woonruimte voor verhuur is een tijdrovende klus! Het uitbesteden is dus de oplossing. U bent altijd verzekerd van een huurder en ontvangt maandelijks een extra bonus: de huur!
2 fasen van het verhuurtraject
Het hebben van een eigen woning is een belangrijk vermogensbezit, waar u uiteraard zuinig om mee wil gaan. Om er maximaal rendement uit te halen kan het een optie zijn om de woning te verhuren. Dit proces kunnen we in 2 fases opdelen. De eerste fase is het zoeken naar een geschikte huurder. Ook hierbij kunnen wij u helpen. U leest hierover meer op onze diensten pagina-verhuurder. Als de huurder er eenmaal in zit, betekent dit helaas niet dat u achterover kunt leunen en alleen maar geld hoeft te ontvangen. Dit is de tweede fase: het beheer van uw vastgoed. Over het belang van vastgoedbeheer Nieuw-Vennep leest u op deze pagina meer.
Pakketten vastgoedbeheer Nieuw-Vennep van Viëtor Beheer
Vastgoedbeheer Nieuw-Vennep delen wij op in drie deelgebieden. Dat kan gaan om technisch beheer, financieel beheer en administratief/juridisch beheer. U kunt ervoor kiezen om van alle soorten beheer gebruik te maken, maar u kunt er ook voor kiezen om voor maar 1 te kiezen. Echter, kunt u te allen tijde een extra beheer onderdeel erbij nemen. Hieronder lichten wij de soorten Vastgoedbeheer Nieuw-Vennep kort toe. Voor meer informatie of vragen, kunt u gerust contact met ons opnemen. De verhuurmakelaar Nieuw-Vennep staat u graag te woord.
Technisch beheer
Bij technisch beheer kunt u denken aan alle soorten werkzaamheden omtrent het onderhoud en/of renovatie van uw woning. Wanneer u deze dienst afneemt, stellen wij een onderhoudsplan op en zullen wij contact opnemen met de juiste vakmensen hiervoor. Wij hebben een groot lokaal netwerk van vakmensen waar wij jarenlang uitvoerig prettig mee samenwerken. U kunt er van uitgaan dat alle zaken deskundig worden opgepakt. Wij begeleiden en controleren de werkzaamheden. Daarnaast controleren wij de technische staat van de woning bij oplevering en de verhuurmutaties. Vragen en klachten van de huurder kunnen aan ons worden gericht, zodat u daar geen omkijken naar heeft. De huurder kan ons 24/7 bereiken in alle gevallen.
Financieel beheer
Alle huurpenningen die geïnd moeten worden en de eventuele servicekosten vallen onder financieel beheer. In dit geval maakt de huurder deze kosten aan ons over en binnen 7 dagen verrekenen wij dat met de gemaakte onderhouds- en beheerkosten. Het geld wordt daarna aan u overgemaakt. Dit zorgt ervoor dat u een volledig netto opbrengst heeft. Verder kunnen wij ook de waarborgsom of bankgarantie innen, bewaken en/of retourneren, indien u dat wenst.
Administratief en/of juridisch beheer
Onder administratief en/of juridisch beheer vallen alle administratieve zaken die geregeld moeten worden bij het verhuren en beheren van een woning. U kunt hierbij denken aan het opstellen van een huurovereenkomst en screening van de huurder. Viëtor Beheer zorgt voor de archivering van deze stukken. Op deze manier zullen ze niet kwijt raken en kunnen ze te allen tijde geraadpleegd worden. Verder stellen wij een rapport op bij het begin- en eindinspectie van de woning. En indien gewenst, maken wij een inventarisatielijst op. Indien er sprake is van een huurachterstand, kunt u advies aan ons vragen om een duur juridisch traject te voorkomen en zodoende alsnog uw huurpenningen te ontvangen. Belandt u echter toch in een juridisch traject? Geen zorgen, daar staan wij u ook bij. Wij werken nauw samen met incassobureau's, deurwaarders en hebben wij een vaste huisadvocaat.
Uw vastgoedbeheer Nieuw-Vennep uitbesteden aan Viëtor Beheer?
Bent u na het lezen van het bovenstaande overtuigd dat u uw vastgoedbeheer Nieuw-Vennep wilt uitbesteden aan Viëtor Beheer? Of wenst u nog meer informatie of heeft u nog wat vragen? Geen zorgen, wij staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en uw eventuele twijfels weg te nemen. Schroom niet en neem vrijblijvend contact met ons op.